جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید بیمارستان شهید گنجی برازجان با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات این بیمارستان برگزار و دکتر زهره بجلی به عنوان سرپرست جدید بیمارستان شهید گنجی برازجان معرفی شد.

به گزارش دیارجنوب معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آیین اظهار داشت: بی‌شک و بدون تردید هدف همه مسئولین و سرپرستاران بیمارستان در طی سال‌های گذشته پیشبرد اهداف بیمارستان و خدمت به مردم بوده است.
دکتر جعفر زارعی زاده بیان کرد: همه ما بایستی با ایجاد همدلی و همکاری مضاعف با همدیگر تلاش و کوشش کنیم که اهداف بیمارستان و نظام سلامت در دشتستان به نحوه مطلوب و موردقبول و رضایت مردم به وقوع بپیوندد.
وی تصریح کرد: وقتی یک نفر مسئولیت مدیریت و سرپرستی سازمانی مثل بیمارستان را می‌پذیرد بایستی ضمن در نظر گرفتن تمامی جوانب کار، رضایت‌مندی مراجعین و بیماران را در سرلوحه کار خود قرار دهد.
دکتر جعفر زارعی زاده افزود: دکتر بجلی در مدت کوتاهی که در بیمارستان دیلم حضور داشت منشأ تحولات بزرگی بوده است و همه ما بایستی با ایجاد همدلی و همکاری مضاعف با همدیگر، تلاش و کوشش کنیم که اهداف بیمارستان و نظام سلامت در دشتستان به نحوه مطلوب محقق شود.
سرپرست جدید بیمارستان شهید گنجی برازجان نیز گفت: با توجه به مقوله بومی بودن بنده، در اینجا تمام تلاش و همتم را خواهم گذاشت تا با همفکری و همکاری پرسنل خوب بیمارستان بتوانم خدمات ارزنده و درخورشان مردم عزیز ارائه دهیم.
دکتر زهره بجلی بیان داشت: من قول نمی‌دهم که تمامی مشکلات را حل کنم که به‌تبع این از عهده هیچ‌کس برنمی‌آید ولی قول می‌دهم که در حل مشکلات بیمارستان تمام توان و نیروی خود را به‌کارگیرم تا بتوانیم به هدف خود که همانا درمان بیماران و رضایت‌مندی مردم هست دست یابیم.
به گزارش دیارجنوب، آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید بیمارستان شهید گنجی برازجان با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار و دکتر زهره بجلی به عنوان سرپرست جدید بیمارستان شهید گنجی برازجان معرفی و از زحمات دکتر نادر شکیب آزاد تقدیر شد./روابط عمومی بیمارستان

todi ganji 1todi ganji 1todi ganji 1todi ganji 1todi ganji 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group