شنبه 2 شهريور 1398 | Saturday 24 August 2019

شهردار بندر بوشهر گفت: تقویت سامانه ۱۳۷ (سامانه ارتباط تلفنی شبانه روزی شهروندان با شهرداری) این شهرداری به عنوان عاملی مهم در رشد مردم سالاری، مشارکت مردمی و مالکیت مردم در دستور کار است.

سید نورالدین امیری روز دوشنبه در نشست بررسی وضعیت سامانه ۳۷ شهرداری بوشهر افزود: از جمله الزامات تقویت این سامانه پاسخگویی به موقع به روز و هوشمندانه نسبت به نیازها و تقاضاهای شهروندان و توجه ویژه به نیروی انسانی فعال در این مرکز از حیث تجربه، تخصص، مهارت‌های ارتباطی و تسلط بر برنامه‌ها در موضوع های شهری است.

وی بیان کرد: تقویت سامانه ۱۹۷ نشانه دغدغه مجموعه مدیریت شهری نسبت به مطالبات مردم از سوی شهرداری است که این حس پاسخگویی شهرداری به مردم می‌تواند معیاری برای ارزیابی مدیران نیز قلمداد شود.

امیری ادامه داد: این سامانه در ارتقای اعتماد، همدلی و مشارکت شهروندان در مدیریت شهری بسیار نقش آفرین بوده از این رو باید خدمات متناسب با آن به نحو مطلوبی به شهروندان ارائه شود.

وی بیان کرد: اقدامات این سامانه سبب آگاهی به نیازها، مسائل و مشکلات شهری از زبان مردم شده و رشد و پیشرفت شهر و مرتفع کردن مشکلات را به همراه دارد.

شهردار بندر بوشهر افزود: با وجود چنین سامانه‌ای مردم خود را مالک شهر می‌دانند و مسئولان بدون کمترین هزینه از مطالبات مردم آگاه می شوند.

وی گفت: ارائه و پیگیری درخواست بدون نیاز به مراجعه حضوری به شهرداری، کاهش ترددهای غیرضرور درون شهری، ارتباط آسان و شبانه روزی با شهرداری از جمله مزایای استفاده شهروندان از این سامانه برای حل مشکلات شهری است.

نوشتن دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری دیار جنوب در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

استان بوشهر

Template Design:Dima Group