جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

سرپرست بیمارستان شهیدگنجی برازجان گفت: روابط عمومی چشم بینا و زبان گویای یک نهاد در بیان عملکرد و دست آوردهاست.

به گزارش دیارجنوب،دکتر نادر شکیب آزاد گفت : روابط عمومی مجموعه ای از اقدامات و کوششهایی است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر با گروه هایی ذینفع و سایر احاد جامعه انجام می دهد و به عبارتی زبان گویای یک سازمان برای بیان عملکرد و دفاع از دستاوردهای آن نهاد محسوب می شود.
ایشان در آئین تجلیل از روابط عمومی این بیمارستان اظهار داشت: بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

ravabet ganji 1


وی تصرع کرد: روابط عمومی یک اداره با نقش آفرینی مطلوب خود می تواند وجهه آن نهاد یا اداره را در نزد مخاطبان خوب جلوه دهد.
شکیب آزاد خاطر نشان کرد: روابط عمومی پل ارتباطی مردم با مسئولین سازمان و نهاد های خدمت رسان، محسوب می شود که مردم می توانند از طریق این واحد از آخرین اطلاعات و دستاوردهای آن سازمان یا نهاد با خبر شوند.
شکیب آزاد ضمن گرامیداشت و تبریک این روز به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی بویژه به روابط عمومی بیمارستان شهید گنجی ،بیان داشت :در سالی که مزین به سال رونق تولید نامگذاری شده با تلاش و کوشش و همدلی و هماهنگی بیشتر روابط عمومی باسایر نهادها ، دانشگاه و بخش های مختلف بیمارستان در پیشبرد اهداف درمان و سلامت شهرستان و استان گام موثر تری برداشته شود.

ravabet ganji 1


لازم به ذکر است در این آئین از آقایان بهروز اله یاری مسئول روابط عمومی ومهدی بویر احمدی مسئول سمعی و بصری بیمارستان شهیدگنجی تجلیل شد./روابط عمومی بیمارستان شهیدگنجی برازجان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group