جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر رطوبت ۹۷ درصدی و مه شدید صبحگاهی را عامل اصلی قطع جریان برق دلوار اعلام کرد.

به گزارش دیارجنوب، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در جوابیه ای پیرامون قطع شدن جریان برق بخش دلوار و برخی از مزارع پرورش‌میگو ها رطوبت ۹۷ درصدی و مه شدید صبحگاهی را عامل اصلی قطع جریان برق اعلام کرد.

براساس این گزارش فیدر دلوار از ساعت ۳:۲۵ به دلیل رطوبت و مه شدید صبحگاهی قطع گردید و قسمت ابتدایی خط از ایستگاه همچنان برقدار بوده و علت قطع برق رطوبت ۹۷ درصد منطقه شرایط محیطی حاکم و به دنبال آن معیوب شدن تجهیزات عایقی شبکه هوایی بوده است.
گفتنی است فیدر ذکر شده یکی از فیدرهای پربار استان بوشهر محسوب می شود.

در ارتباط با قطع جریان برق دلوار و خسارت وارد شده به برخی از استخرهای پرورش میگو پس از اطلاع از حادثه گروهای عملیاتی متعدد شرکت توزیع نیروی برق به منطقه اعزام و علی رغم تاریکی و شدت آلودگی و مه و شرجی نسبت به شناسایی محل عیب اقدام و پس از تعویض تجهیزات معیوب در ساعت 6:35 خط مذکور را برقدار نمودند.

قابل ذکر است فیدر فوق علاوه بر اجرای برنامه مستمر شستشوی تجهیزات با آب مقطر و روش خط گرم در چندین نوبت مورد تعمیرات پیشگیرانه و بازسازی قرار گرفته و همچنین مقره های موجود در شبکه با نسل جدید مقره های پلیمری تعویض و بازسازی شده بود.

علی رغم انجام عملیات های پیش گیرانه به دلیل اینکه قطعی برق در اثر حادثه غیر مترقبه قابل پیش بینی نمی باشد به مصرف کننده های آسیب پذیر توصیه می شود به نصب و آماده به کار بودن ژنراتور های تامین برق اضطراری اقدام و اطمینان حاصل نمایند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group