جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

دیدار نوجوانان عضو ستاد نماز جمعه برازجان با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز نوجوانان عضو ستاد نماز جمعه برازجان در فضایی صمیمی با نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

آیت الله صفایی بوشهری در این نشست با بیان توصیه های مقام معظم رهبری به نوجوانان، اظهار داشت: شما الان در سن حساسی هستید به همین خاطر لازم است از طریق مطالعه و کلاس های معرفتی، دین خود را بیشتر بشناسید و آن را حفظ کنید.

وی افزود: در رابطه با مسائل دینی گذشته از اعتقاد، لازم است که رفتار دینی هم داشته باشیم، گناه نکنیم، اهل قرآن و مسجد باشیم، سبک زندگی اسلامی داشته باشیم و کوشش کنیم در مسیر دیانت دچار لغزش نشویم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اهمیت دادن به تحصیل را از ضروریات دانسته و تصریح نمود: الان زمان بسیار خوبی برای شماست درس ها را خیلی خوب بخوانید و ان شا الله در آینده در سطح دانشگاه یا حوزه ممتاز شوید.

آیت الله صفایی بوشهری دوران نوجوانی و جوانی را بهترین دوران زندگی انسان دانسته و اظهار داشت: قدر دوران نوجوانی خود که بهترین زمان ساختار سازی انسان است را بدانید و به شدت در راه تحصیل تلاش کنید و وقت خود را هدر ندهید.

وی ضمن توصیه به نوجوانان به انجام ورزش، اظهار داشت: دوران جوانی و نوجوانی دوران ویژه ای است و حتما در این دوران جسم باید قوی بشود و این با ورزش مقدور است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه در راه دیانت و پرهیز از گناه قدم بردارید، افزود: سعی کنید در فضایی زندگی کنید که نشاط و شادابی دوران نوجوانی و جوانی حفظ شود که لازمه آن تفریح و ورزش در فضایی سالم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: شما نیاز به اردو، ورزش، تفریح و نشاط دارید اما همه اینها باید در قالب یک برنامه ریزی سالم و دینی باشد و طوری نباشد که انسان بخاطر اینکه نشاط پیدا کند دچار گناه شود.

 وی با بیان اینکه فضای مجازی برای انسان هم فرصت و هم تهدید است، اظهار کرد: سعی کنید که از فضای مجازی فقط برای کارهای علمی و به یک اندازه معقول استفاده کنید و سعی شود که بیشتر در فضای حقیقی و تحصیل و تحقیق به سر ببرید تا فضای مجازی.

در ابتدای این دیدار تعدادی از این نوجوانان به بیان نظرات و پرسش هایی از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر پرداخته و آیت الله صفایی بوشهری نیز در فضایی صمیمی، پاسخگوی سئوالات آنها بود.

javanan safaee 1javanan safaee 1javanan safaee 1javanan safaee 1javanan safaee 1javanan safaee 1javanan safaee 1javanan safaee 1javanan safaee 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group