پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان اینکه دشتستان رکورددار گرما در استان است، گفت:عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف در فصل گرما از جمله راهکارهایی است که می‌تواند در کاهش مصرف برق بسیار تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان ، اردشیر مذکوری بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از تأسیسات برق برازجان اظهار داشت : تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان برق در اقصی‌نقاط استان به‌ویژه شهرستان دشتستان به‌عنوان شهرستان رکورددار گرما در استان بوشهر قابل تقدیر و ستایش است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: تأمین برق پایدار هم استانی‌ها با اقدامات مدیریت مصرف به‌عنوان اولویت شرکت توزیع نیروی برق استان است که کارکنان صنعت برق باید از نهایت ظرفیت خود برای تحقق این مهم استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در این مسیر مشترکان برق استان به‌عنوان بخش عمده مشترکان باید مدیریت مصرف بهینه برق را بطور جد دنبال کنند،ادامه داد: تنظیم درجه کولرهای گازی بین 23 تا 26 درجه سانتیگراد، استفاده از لامپ های LED، عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف از قبیل جاروبرقی، اتو و ماشین لباسشویی در ساعات اوج بار مصرف از ساعت 12 لغایت 17 و 20 لغایت 23، استفاده از سیستم‌های هوشمند روشنایی در راهروهای آپارتمان‌ها در فصل گرما از جمله راهکارهایی است که می‌تواند در کاهش مصرف برق بسیار تاثیرگذار باشد.

به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در ادامه سفر شهرستانی خود از محله‌های حاشیه شهر و تأسیسات برق بازدید کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group