پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: سارق خودرو در این شهرستان پس از دستگیری به سرقت سه دستگاه خودرو اعتراف کرد.

به گزارش «تابناک»، سرهنگ سید جعفر جوانمردی در گفت و گو با ایرنا، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت خودرو در رضوانشهر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی با بررسی دوربین های مداربسته محل های سرقت و دوربین های پایش تصویری، یک متهم‌ را در این پرونده‌ها شناسایی کردند افزود: با هماهنگی قضائی متهم در شهرستان بندرانزلی دستگیر و ۲ دستگاه خودرو پراید سرقتی کشف شد.

وی تصریح کرد: متهم در بررسی فنی پلیس به سرقت یک دستگاه خودروی پراید دیگر از شهرستان بندرانزلی و انتقال آن به رضوانشهر اعتراف کرد که این خودرو نیز توسط ماموران کشف شد.

سرهنگ جوانمردی با اشاره به فروش برخی از قطعات و لوازم خودروهای مسروقه توسط سارق خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر مالخر شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر در پایان با بیان اینکه سارق ۳۱ ساله و مالخر ۲۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، ضمن رعایت نکات ایمنی در راستای پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group