جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

اولین جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان در سال ۹۸ برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب اولین جلسه شورای ادرای شهرستان دشتستان روز شنبه 28 اردیبهشت با حضور مسئولین در فرمانداری دشتستان برگزار شد.
امام جمعه برازجان ضمن قبولی طاعات و عبادات اظهارداشت: کسی حق ندارد حرمت جامعه را بشکند و در جلوی روزه داران روزه خوری کند دستگاه های اجرایی با روزه خواری برخورد کنند.
فرمانده سپاه جواد الائمه دشتستان ذر این مراسم ار برگزاری کنگره سرداران و 2600 شهید استان بوشهر و به طبع آن ۶۷۰ شهید درشهرستان دشتستان خبر داد.
غلامپور از همه ارگانهایی که در جریان سیل به مدد مردم کشورمان آمدند تشکر کرد و گفت: از شهرداران و اداره صنعت و معدن – اتاق اصناف و همه اداراتی که در این راه کمک کردند و حتی اداراتی که خودشان به این مناطق رفتند و کمک کردند تشکر میکنم.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان دشتستان حمله ملخ ها به کشور و استان را بزرگترین بحران عنوان کرد و بیان داشت:
ملخ بالغ در شهرستان در ۵ اردیبهشت مشاهده شد که این اقت میتواند 26هزار هکتار نخیلات کشاورزی و ۹۱هزار هکتار جنگلهای شهرستان و همه دامها را از بین برده م زندگی کشاورزان و دامداران را مختل کند.
وی اضافه کرد: با توجه به این موارد جسات محتلفی برگزار شد و۶۳۸۵ هکتار سطح سم پاشی زمینی عملیات آن اغاز شد ولی تمام سطح آلوده به ملخ ها بالای ۱۹ هزارهکتار است که عزمی جدی می طلبد.
سرپرست فرمانداری دشتستان ضمن قبولی طاعات و عبادات اظهارداشت: یکی از راههای مقابله با تحربم های دشمنان حمایت از شعار سال است.
وی با بیان اینکه موانع تواید در شهرستان برطرف شود اضافه کرد: رونق تولید رابطه عکسی با تحریم دارد از تولید داخلی باید حمایت کنیم.
وی تصریح کرد: ادارتی که بیشترین کاغذبازی را داشته باشند و در رفع مشکلات مردم تسهیل نکنند از جمع ما حذف خواهند شد.
وی با تاکید بر اینکه در ادارت برای پذیرایی از خرما استفاده شود بیان داشت : اکر وارد اداره ای شدم که برای پذیرایی از میوه استفاده میکردند رییس آن اداره اخرین روزش را خواهد دید.
دکتر جواد لقمان زاده در ادامه گفت: تمام هدف ما رضایت مندی مردم و جلب نظر ارباب رجوع باشد و باید مردم در راس امور باشند خودمان را موظف به خدمت مردم بدانیم.
وی در خصوص بحران ورود ملخ ها به کشور و استان گفت: بحران کنونی حمله ملخ است اگرچه سیل بحران بود ولی سفره های زیرزمینی را پر کرد ولی حمله ملخ ها کاملا بضرر کشور است و هیچ نفعی ندارد.
وی خطاب به تمامی ادارات و ارگانها عنوان داشت: کلیه امکانات ادارات -شهرداریها و دهیاریهاردر اختیار جهاد کشاورزی برای رفع مشکل بحران کنونی قرار بگیرد.
سرپرست فرمانداری دشتستان در خصوص انتصاب شوراهای روستا گفت: این روزها شاهد استفاذه از مدیران جوان بخصوص بخشداران هستیم بخشداران بعنوان مسیولین اصلی در هر مسئولی از دهیار و شورا که رعایت حفظ بیت المال نمیکند برخورد کنند.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در شهرستان دشتستان در یکسال گذشته 35 درصد قتل کاهش و 55 درصد میزان خودکشی کاهش یافته سال بسیار امنی را پشت سر گذاشته ایم که از مسئولین شورای تامین و دیگر دستگاه ها تقدیر میشود.

edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1edaryavval 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group