شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

دبیرخانه بزرگداشت ۱۸ اسفند روز بوشهر سه شنبه با برگزاری نشست هماهنگی برنامه‌های این روز فعال شد.

به گزارش دیارجنوب، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در این نشست گفت: با همکاری و تلاش مضاعف همکاران این مجموعه، برنامه‌های بزرگداشت روز بوشهر برای برگزاری در هفته منتهی به ۱۸ اسفند ماه باید تا اواسط بهمن‌ماه تدوین شود و آماده اجرا شود.
احمد بارگاهی افزود: در این زمینه از طرح‌ها و برنامه‌های شهروندان بوشهری برای روز بوشهر استقبال می‌شود و امیدواریم حضور شهروندان در طراحی و اجرای آنها پررنگ‌تر از سال‌های گذشته باشد.
معاون سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر گفت: این سازمان فرهنگی همه‌ساله برنامه‌های متنوعی را به مناسبت روز بوشهر در هفته منتهی به ۱۸ اسفندماه با مشارکت هنرمندان و شهروندان برگزار کرده که با اقبال عمومی مردم نیز همراه بوده است.
رضا رضازاده افزود: برای بزرگداشت برنامه‌های روز بوشهر امیدواریم با تلاش‌های مضاعف همکاران بتوانیم برنامه‌های نوینی را در سال جاری برگزار و رضایت حداکثری مردم را جلب کنیم.
۱۸ اسفند سالروز تاسیس مدرسه تاریخی سعادت به نام روز بوشهر نام‌گذاری شده و در هفته منتهی به این روز ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی‌، هنری، ورزشی و اجتماعی برگزار می‌شود.
در این نشست برنامه‌های پیشنهادی این سازمان برای مناسبت‌های ملی، مذهبی و فرهنگی ۶ ماه دوم سال از جمله دهه مبارک فجر نیز مورد بررسی قرار گرفت و برنامه‌هایی بدین منظور تدوین شد./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group