جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

براي پنجمين سال غرفه خرماي بوشهر در نمايشگاه صنايع غذائي روسيه دائر مي شود.

به گزارش دیارجنوب مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: در راستاي حمايت از خوشه هاي صنعتي خاتمه يافته اعضاي خوشه صنعتي خرماي استان حالا در قالب انجمن ملي خرماي بوشهر به عنوان نهاد تحويل گيرنده اين خوشه صنعتی به نمایندگی از واحدهای تولیدی و فرآوری خرمای استان بوشهر برای پنجمين سال در نمایشگاه بین‌المللی worldfood روسیه حضور دارند.
مهدی صفوی در نشست با اعضای انجمن خرمای استان با تاکید بر ظرفیت بالای تولید محصول خرما در این استان اظهار داشت: خرمای استان بوشهر از بازار خوبی در آسیای میانه برخوردار است که در سالهای اخیر بر اساس اقدامات صورت گرفته در قالب مدل توسعه خوشه ای، زمینه افزایش بازارپسندی این محصول در نقاط مختلف جهان فراهم شده است.
وی از اعزام رئيس و دبير انجمن ملي خرما به روسیه خبرداد و خاطر نشان کرد: انجمن ملي خرماي ايران شعبه بوشهر به نمایندگی از واحدهای تولیدی و فرآوری خرمای استان بوشهر از تاريخ 2 تا 5 مهرماه برای حضور در این نمایشگاه بین‌المللی، به روسیه اعزام خواهد شد.

modiramel shahrak sanati
وی اضافه کرد: برای اولین بار یک شرکت مدیریت صادرات که آشنا به فنون مذاکره،قراردادهای بین المللی،بازاریابی خارجی و زبان های خارجی است با عقد قرارداد با شرکت شهرک های صنعتی بوشهر به عنوان مشاور در کنار تولیدکنندگان خرمای بوشهر است.
گفتني است غرفه خرماي استان بوشهر در سالن اصلي اين نمايشگاه در 12 متر مربع داير شده و بودجه لازم جهت اجاره غرفه،غرفه آرایی و ملزومات غرفه از سوی شرکت شهرک های صنعتی بوشهر در نظر گرفته شده است.
نمایشگاه صنایع غذایی مسکو با سابقه 24 سال برگزاری مستمر، موقعیت خود را به عنوان مهمترین و تأثیرگذارترین نمایشگاه صنایع غذایی در منطقه ثبت کرده و مکانی مناسب برای تحقیقات بازار، دادوستد کالا، توسعه کسب و کار و تقویت موقعیت خود در منطقه است.
پروژه توسعه خوشه صنعتي خرماي استان توسط شركت شهرك‌هاي صنعتي بوشهر در سال 91 آغاز و پس از طي مراحل توسعه در سال 94 به انجمن ملي خرماي ايران شعبه بوشهر تحويل داده شد و در حال حاضر از حمايت خوشه هاي صنعتي خاتمه يافته برخوردار است./ روابط عمومي شركت شهرك‌هاي صنعتي بوشهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group