جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مدیر عامل انجمن خیران مسکن ساز کشوربا اشاره به اینکه ۱۴ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای چند معلول در حال ساخت است گفت: تاکنون ۵ هزار واحد مسکونی ویژه خانواده‌های دو معلولی در استان‌ها ساخته و تحویل شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، کیومرث سلگی صبح امروز در نشست اعضای انجمن خیران مسکن ساز با امام جمعه بوشهر با تاکید بر نقش مهم خیران در تامین مسکن نیازمندان اظهار داشت: مردم به ویژه جوانان از نظر مالی مشکلاتی در ساخت و تامین مسکن دارند که در این راستا انجمن خیران مسکن ساز به یاری آنان می‌شتابد.

وی با بیان اینکه قیمت مسکن در برخی نقاط چند برابر شده است افزود: این نهاد برای حل مشکلات مردم در کنار آنان قرار دارد که حمایت و کمک خیران و نیکوکاران در این عرصه بسیار مهم است.

مدیر عامل انجمن خیران مسکن‌ساز کشور با قدردانی از اقدامات انجام گرفته در استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر در عرصه‌های مختلف خدمات قابل توجهی در ساخت و تحویل مسکن انجام شده که بنیاد مسکن در این عرصه بسیار حائز اهمیت است.

سلگی با تاکید بر حمایت انجمن خیران مسکن‌ساز گفت: در راستای تامین مسکن معلولان تاکنون 5 هزار واحد مسکونی ویژه خانواده‌های دو معلولی در استان‌ها از سوی این انجمن ساخته و تحویل شده است.

وی، با اشاره به اینکه 14 هزار و 200 واحد مسکونی برای خانواه چند معلولی در حال ساخت است تصریح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده 6 هزار و 500 واحد مسکونی در روستاها و 7 هزار و 700 واحد مسکونی در شهرها ویژه خانواده‌های چند معلولی از سوی انجمن خیران مسکن ساز ساخته می‌شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group