پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

مدیرعامل خانه مطبوعات استان بوشهر گفت: حمایت مراکز صنعتی از حوزه فرهنگ و رسانه بسیار کم‌رنگ است.

به گزارش دیارجنوب، مازیار هوشمند عصر سه‌شنبه در نشست با مدیران روابط عمومی شرکت‌های مستقر در عسلویه اظهار داشت: با توجه به عدم حمایت مراکز صنعتی به حوزه فرهنگ و رسانه، پتروشیمی‌ها باید با یک نگاه ویژه در راستای توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای استان ورود کنند.

هوشمند با انتقاد از نبود ارتباط و پاسخگویی برخی از مدیران عامل و رؤسای روابط عمومی‌های این شرکت‌ها با خبرنگاران محلی، تصریح کرد: رسانه‌های محلی زبان گویای مردم و مسئولان هستند و مطالبات آنها از صنعت را پیگیری می‌کنند و فضای موجود حاکی از این است که گویا نمی‌خواهد تعاملی از ناحیه مجموعه مناطق صنعتی با رسانه‌ها شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه توقع رسانه‌ها از صنعت بی‌جا نیست گفت: حمایت و کمک شورای راهبردی پتروشیمی‌های مستقر در منطقه عسلویه به حوزه فرهنگ بویژه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر، بسیار کم رنگ است که تعامل روابط عمومی پتروشیمی‌ها با رسانه‌ها لازم و ضروری است.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان بوشهر با بیان اینکه شورای راهبردی و صنعت نفت کارهای بزرگی برای خدمت به مردم و محیط پیرامونی داشته است، اظهار داشت: برخی از این مراکز اعتقادی به ارتباط و تقویت تعامل خود با رسانه‌ها و جامعه محلی ندارند، که این نگاه باید تغییر یابد.

هوشمند گفت: رسالت و مأموریت رسانه این است که زبان گویای مردم و بیانگر واقعیت‌های موجود در جامعه باشد و از طرف دیگر با صنعت که باعث توسعه و پیشرفت منطقه است، تعامل و همکاری کند./مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group