جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

رئیس دفتر رئیس جمهوری چهارشنبه شب در بازگشت به عسلویه از لامرد، به صورت سرزده در پارک مرکز این شهر حضور یافت و در فضایی صمیمی با خانواده‌هایی که در پارک حضور داشتند، گفت‌و گو کرد.

به گزارش دیارجنوب، محمود واعظی که در این دیدار از سوی استاندار و جمعی از اعضای شورای این شهر همراهی می شد، به ابراز احساسات خانواده‌ها به گرمی پاسخ گفت و با آنان به گفت و گو نشست.

hozoore sarzade vaezi
در این دیدار برخی از حاضران در پارک نیز با دیدن رئیس دفتر رئیس جمهوری در جمع خود، به بیان مشکلاتشان پرداخته و خواستار حل آن شدند و واعظی از استاندار بوشهر خواست برای حل مشکلات مطرح شده اقدام لازم را انجام دهد.
رئیس دفتر رئیس جمهوری امروز چهارشنبه به‌منظور بررسی روند پیشرفت تعدادی از پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای استان‌های بوشهر و فارس وارد عسلویه شد و از روند پیشرفت تعدادی از پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای شهرستان‌های مُهر و لامرد در استان فارس بازدید و در جلسه شورای اداری این دو شهرستان شرکت کرد.
نشست با علما و روحانیون شیعه و سنی عسلویه، شرکت در شورای اداری مشترک چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر و بازدید از پروژه‌های عسلویه از جمله برنامه‌های روز دوم سفر دکتر واعظی به شهرستان عسلویه است./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group