جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مسئول سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: جمهوری اسلامی با پیاده‌سازی گام دوم انقلاب وارد معادلات جدیدی از قدرت شده است.

به گزارش دیارجنوب محمد رضایی روز یکشنبه در نشست بصیرتی و تجلیل از بسیجیان فعال گمرک بوشهر افزود: در این گام که از سوی رهبر معظم انقلاب تبیین شده به حوزه جوانان و ظرفیت‎های آنان نگاه ویژه‌ای شده است.

وی بیان کرد: در حوزه‌های هسته‌ای، نانو تکنولوژی، ژنتیک و هوا و فضا که از علوم اصلی قطب‌های آینده جهان هستند توسط جوانان دانشمندان ایرانی بخوبی طراحی و به آنها دسترسی پیدا کردهایم.

مسئول سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرافزود: باتوجه به وحدت خوب بین مسئولان و مردم در آستانه پیاده سازی گام دوم با محوریت جوانان بویژه در فضای آینده کشور با اعتماد به این قشر می‌توانیم مسائل را  حل و فصل کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: درجریان جنگ عربستان و یمن دشمن تلاش کرد  جنگ را بین شیعه و سنی جلوه دهند ولی با تدبیر و ورود انصارالله برای آموزش نیروهای یمنی نتوانستند به اهداف خود در این زمینه دست یابند.

رضایی ادامه داد: هنوز داغ به آتش کشیدن تاسیسات نفتی آرامکو عربستان بر دل این کشور بود که نیروهای انصارالله طی ۷۲ ساعت گذشته در خاک عربستان سه تیپ این کشور را متلاشی و هزاران نفر عربستانی اسیر شدند.

وی گفت: میزان تجهیزات و غنایمی که یمنی ها درعملیات اخیر به اتفاق ارتش ملی کشور خود بدست آوردند نیاز یکسال آینده جنگ عربستان را تامین کرده است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: در جریان هشت سال  دفاع مقدس ایثار و بزرگمردی در عمل ثابت شد و ایران به خوبی در برابر استکبار جهانی و ظلم و ستیزهای تاریخی مقاومت کرد.

بهروز قره بیگی افزود: در این دفاع که ایران به پیروزی رسید مقاومت و پایداری مثال زدنی ایران بخوبی نمایان شد و باید همواره این رویداد تاریخی را به یاد  داشته و آن را گرامی بداریم.

وی اظهارکرد: به گفته رهبر انقلاب گرچه هشت سال جنگ تحمیلی تمام شده ولی جنگ در همه دوران علیه حق و حقانیت وجود دارد و اکنون نیز کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد.

در این آیین از فعالان پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر گمرک بوشهر تجلیل شد./ایرنا

nashast basirati gomrok 1nashast basirati gomrok 1nashast basirati gomrok 1nashast basirati gomrok 1nashast basirati gomrok 1nashast basirati gomrok 1nashast basirati gomrok 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group