شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر برازجان با حضور اعضاء در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر برازجان در این جلسه اظهار داشت: رویکرد کمیسیون، کمک به نهادینه کردن نگاه فرهنگی به شهر و توسعه پایدار انسان محور است که از طریق سیاستگذاری و نظارت صحیح بر عملکرد فرهنگی اجتماعی و ورزشي شهرداري دنبال خواهد شد.
وی در ادامه اضافه کرد: شاید لازم باشد تغییراتی جدید ایجاد شود که از جمله آن در روش های نظارت و ارزیابی عملکرد شهرداری به ویژه در حوزه فرهنگی اجتماعی خواهد بود.
هادی دشتی بیان داشت: تلاش خواهیم کرد تا با جلب مشارکت مردم و احترام به شهر و شهروندان در مسیر کاستن از رنج و زحمت مردم و بالا بردن شادی و رضایتمندی مردم گام به گام به پیش برویم.

komision farhangi 1


وی با بیان اینکه قصد نداريم تنها به برخوردهای همایشی در حوزه اجتماعی و فرهنگی اكتفا كنيم تصریح کرد: با كمك اعضا، سازمان هاي مردم نهاد و اداره فرهنگي اجتماعي و ورزشي شهرداري به سمت بررسي و تصويب لوايح زير ساختي فرهنگي نيز خواهيم رفت.
وی تاکید کرد:همگی در کنار هم خواهیم بود و در راستای اعتلای فرهنگی شهرمان تلاش خواهیم کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر برازجان ضمن تشکر از اعضاء حاضر و رسانه ها در این جلسه اظهار داشت: فرهنگ سازی و موفق شدن در این عرصه فقط با برگزاری کلاس های آموزشی نوزادان، خانواده ها و حتی در محلات کم برخوردار میسر خواهد شد.
وی اضافه کرد: بی شک رسیدن به فرهنگ سازی و موفقیت در این راه باید همه در کنار هم بی وقفه تلاش کنیم.
محراب بنافی در خصوص وضعیت آموزش و پروش بیان داشت: آموزش و پرورش در این اواخر به سمت و سوی خوبی پیش نمی رود و این شیوه بر روی رفتار و اعمال دانش آموزان نیز تاثیرگذار بوده است.

komision farhangi 1


وی خاطرنشان کرد: دستگاه حاکمیتی در جامعه باید مقتدرانه عمل کند و یکی از مسائل و مشکلات فرهنگ سازی در کشور وجود مسائل سیاسی است.
بنافی تاکید کرد: تغییر و تحولات و نبودن ثبات در آموزش و پرورش ضربه بسیار محکمی بر ما وارد می کند.
وی تصریح کرد: فرهنگ سازی در گرو مهارت و آموزش است و حتی در مناطق کم برخوردار نیز باید کلاس های آموزشی برگزار شود.
رئیس شورای اسلامی شهر برازجان در خصوص اصحاب رسانه بیان داشت: اصحاب رسانه بیان گویا و دردِ دل مردم هستند و همگی باید در کنار هم متحد باشیم.
وی تاکید کرد: مطالب رسانه ها باید نقطه امیدی برای مردم و انتقادهایی سازنده باشد وحرمت شکنی،بی انصافی و بی آبرویی در آن نباشد تا همگی پابه پای هم پیش رویم.

komision farhangi 1


نائب الرئیس شورای اسلامی شهر برازجان اظهار داشت: باید برای فرهنگ سازی به نظرات، پیشنهادات و گفتگوها جامه عمل بپوشانیم چراکه بدون عمل همه چیز بی فایده خواهد بود.
سیده خدیجه حسینی عضو شورای شهر برازجان بیان داشت: شهرستان دشتستان صاحب نخبگان و پتانسیل های ارزشمندی است که مسئولین ما باید به آن ها یاری و کمک رسانند.
وی در ادامه گفت: در دورانی که رییس کمیسیون فرهنگی بودم با وجود همه تلاشها نتوانستم از بانوان نویسنده تقدیر کنم که امیدوارم در دوران ریاست جدید آقای دشتی این امر محقق شود.

komision farhangi 1


در پایان جلسه از اعضاي كميته معرفي مشاهير و مفاخر شوراي اسلامي شهر رئیس کمیته: دکتر عباس قاسمی -نائب رئیس: حبیب قاسمی – دبیر کمیته: اسفندیار فتحی- منشی اول: سید ناصر شهبازی- منشی دوم: مهراب شاد و منشی سوم: شیرین ماحوزی تقدیر بعمل می آمد.

« تصاویر جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر برازجان »

komision farhangi 1komision farhangi 1komision farhangi 1komision farhangi 1komision farhangi 1komision farhangi 1komision farhangi 1komision farhangi 1komision farhangi 1komision farhangi 1komision farhangi 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group