سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

 مدیر بیمارستان شهید گنجی برازجان از  تکمیل ساخت اسکلت بندی بیمارستان هفده شهریور برازجان تا پایان سال جاری خبرداد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید گنجی عصر روز جمعه مورخ 98/04/14 بازدیدی از طرف نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ،رئیس و قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ،ریس شبکه بهداشت و درمان دشتستان و مدیر بیمارستان شهید گنجی به همراه پیمانکارمربوطه از بیمارستان در حال ساخت هفده شهریور بعمل آمد .
در این بازدید ضمن اطلاع مسئولین استانی و شهرستانی از کم و کیف روند اجرای پروژه ،با توافق طرفین مسئولین و پیمانکار ، مهندس تهرانی پیمانکار پروژه متعهد شد که تا پایان سال جاری اسکلت بیمارستان را تمام و تحویل دهند .
دکتر کشمیری و آقای سعادت پس از بازدید از بیمارستان هفده شهریور ، از بخش دیالیز نیز بازدید بعمل آوردند:
نظر غلامی در حاشیه این بازدید گفت :دربخش دیالیز 17 شهریور در سال جاری حدودا 2 میلیارد تومان در بخش های مختلف اعم از خرید تجهیزات و بهینه سازی محیط هزینه شده است .
ایشان ادامه داد: در بحث خرید و بهینه سازی محیط ،خرید و راه اندازی ده دستگاه دیالیز جدید ،شش عدد تخت پیشرفته ،خریداری تجهیزات و راه اندازی ( ار او) ،تعمیر و بهینه سازی ایستگاه پرستاری بخش و همچنین بهینه سازی سیستم سرمایشی با اضافه کردن کولر،از جمله اقدامات انجام شده در بخش است .
وی از اضافه شدن شش تخت دیگر تا پایان سال خبر داد و افزود :بخش دیالیز هم اکنون با 22 تخت فعال در سه شیفت کاری از ساعت شش صبح تا 22شب مشغول ارائه خدمات به بیماران محترم می باشد .
غلامی خاطر نشان کرد : با توسعه بخش دیالیز و افزایش تخت های لازم تا پایان سال ، انشالله سطح رضایت مندی همشهریان و بیماران محترم بیشتر خواهد شد که همانا من و تمامی همکارانم در مجموعه تلاش خواهیم کرد تا رضایتمندی حداکثری برای مردم شریف شهرستان و بیماران جامعه فراهم شود.

bimarestan 1bimarestan 1bimarestan 1bimarestan 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group