جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: تکریم و توجه به خانواده شهدا یکی از مهم‌ترین رویکردهای بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان است.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان، دکتر نادر شکیب آزاد در دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان و خانواده شهید عباس سلیمی افزود: شهدا، ایثار گران و خانواده آنان حق بزرگی بر گردن جامعه دارند و خدمت به آنان همواره در سرلوحه کار ما در بیمارستان بوده و هست.
وی تصریح کرد: بی‌شک همکاران ما در مجموعه بیمارستان شهید گنجی برازجان بر خود فرض دارند که در ارائه خدمات درمانی به خانواده شهدا مراتب تکریم و احترام را رعایت کرده و حفظشان و منزلت خانواده شهدا رعایت شود.
سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان بیان کرد: هدف از ایجاد واحد رسیدگی به امور جانبازان و ایثارگران در بیمارستان ارائه خدمت بی‌منت و صادقانه به خانواده محترم شهدا است و مجموعه پرسنل بیمارستان شهید گنجی افتخار دارد که در خدمت این قشر فداکار جامعه باشند.
تقدیر خانواده شهید عباس سلیمی از سرپرست و پرسنل بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان
خانواده شهید عباس سلیمی به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان با حضور در دفتر کار دکتر نادر شکیب آزاد سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان از زحمات وی، پرسنل خدوم و زحمت‌کش بخش ای سی یو و سایر مسئولین این بیمارستان تقدیر و تشکر کردند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان نیز در این دیدار مراتب تقدیر و تشکر خانواده شهید سلیمی را بابت خدمات و رسیدگی از مرحوم پدر شهید سلیمی ابراز داشت.
احمد ملک‌زاده بیان داشت: همواره بنیاد امور ایثارگران و جانبازان شهرستان از عملکرد درمانی بیمارستان شهید گنجی برازجان و رسیدگی به امور درمان ایثار گران و جانبازان رضایت داشته است.
پدر شهید عباس سلیمی روزهای پایانی عمر خویش را در بخش ای سی یو بیمارستان شهید گنجی برازجان بستری بوده و خانواده این شهید والامقام از نحوه دریافت خدمات درمانی این بیمارستان رضایت داشتند.
خانواده شهید عباس سلیمی با اهدای هدیه‌ای مراتب رضایت و تقدیر خود را از خدمت‌رسانی مسئولین بیمارستان شهید گنجی برازجان به پدراین شهید والامقام ابراز داشتند.
در پایان خانواده شهید سلیمی با اهداء تابلو فرش مزین به آیات وحی و همچنین لوح سپاس از زحمات سرپرست، پرسنل بخش ای سی یو و سایر مسئولین تقدیر و تشکر نمودند.

ganji bonyad shahid 1ganji bonyad shahid 1ganji bonyad shahid 1ganji bonyad shahid 1ganji bonyad shahid 1ganji bonyad shahid 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group