شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر از سرگیری توزیع «بنزین سوپر» از اردیبهشت‌ماه در جایگاه‌های سوخت استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در پی انتشار گزارشی با عنوان «جایگاه‌های سوخت بوشهر همچنان خالی از «بنزین سوپر»!» از سوی این خبرگزاری، صبح امروز روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر به این موضوع واکنش نشان داد.

مهرداد بیوکی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص مشکل نبود بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت در استان بوشهر، اظهار داشت: بر اساس امکانات موجود در کشور، سهمیه‌بنزین سوپر از 10 اردیبهشت سال جاری به استان بوشهر تخصیص یافته است.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر افزود: در حال حاضر «بنزین سوپر» در جایگاه پرواز در بهمنی و جایگاه دریاکولاک در خیابان طالقانی شهر بوشهر و همچنین در بقیه شهرستان‌ها هم روزانه حداقل یک جایگاه، بنزین سوپر ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه 65 جایگاه فعال فرآورده‌های نفتی در استان وجود دارد، ابراز کرد: روزانه یک میلیون و 600 هزار لیتر بنزین در جایگاه‌های سوخت استان توزیع می‌شود. همچنین روزانه یک میلیون لیترگازوئیل و همچنین160 هزار مترمکعب گاز CNG مصرف در استان بوشهر داریم.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group