جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: تقسیمات کشوری جزء وظابف شوراها نیست و نباید با یک سوء تدبیر مردم را برای آینده دچار مشکل کنیم.

به گزارش دیارجنوب نشست شورای اداری شهرستان دشتستان در بخش سعدآباد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر و دیگر هیئت همراه و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن آموزش و پرورش سعدآباد برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: ملت ایران بهترین عزیزان خود را دردفاع مقدس تقدیم انقلاب کردند و امروز خدمتگزاری به این مردم شایسته، وظیفه همه مسئولان نظام است.

edari sadabad 1


وی بر تکریم ارباب رجوع در ادارات، ارتباط خوب و شایسته مدیران با رسانه ها و پیگیری بجد امور مربوط به مردم و حوزه کاری تاکید کرد.
وی بر پیگیری وضعیت محدوده شهری شهر سعدآباد و استفاده بیشتر از ظرفیت های بومی مجموعه چاه نفت نرگسی در منطقه را مورد تاکید قرار داد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در خصوص پیگیری تقسیمات کشوری توسط شوراها گفت: تقسیمات کشوری جزء وظابف شوراها نیست و نباید با یک سوء تدبیر مردم را برای آینده دچار مشکل کنیم.
وی در ادامه تاکید کرد: باتوجه به اینکه تقسیمات کشوری سازکار قانونی خود را دنبال می کند نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به هیچ عنوان در تبلیغات خود به این موضوع نپردازند.
سرپرست فرمانداری دشتستان گفت: خدمت به مردم و برطرف کردن مشکلات آنان باید در راس امور مدیران قرار گیرد.
جواد لقمان زاده بر پیگیری و تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان و فعال کردن واحدهای راکد، پیگیری حل مشکل آب منطقه میلک و ساماندهی تقاطع غیر همسطح سعدآباد را از برنامه های امسال این شهرستان عنوان کرد.

edari sadabad 1


وی اضافه کرد: در راستای ساماندهی حوزه گردشگری بخش سعدآباد چهار میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اعتبار به این بخش اختصاص یافت.
امام جمعه شهرسعدآباد در این جلسه اظهارداشت: یکی از فضائل و اخلاق مدیران شرح و صدر است که با کم حوصلگی نباید مشکلات مردم را برطرف کرد.
رییس شورای شهرسعدآباد با اشاره به مشکلات اب نخیلات ابرازداشت: بیش از ۸ ماه است که پیگیر حل مشکل آب نخیلات هستیم ولی به نتیجه ای نرسیده ایم.
وی با اشاره به اینکه این بخش ۲شهر و ۱۹ روستا با 40هزار جمعیت دارد بیان داشت: وضعیت مخابراتی این بخش بسیار مشکل ساز شده و از اینترنت تا تلفن همراه با مشکلات اساسی روبروست.
قلی زاده در ادامه در تشریح مشکلات این بخش تصریح کرد: نبود درمانگاه مناسب –محدوده شهرسعدآباد وکمبود آورژانس را از دیگر مشکلات بخش عنوان کرد.
رییس شورای اسلامی شهروحدتیه یکی از شاخصه های جوامع توسعه یافته را استفاده بهینه از منابع وذخایر عنوان کرد و گفت: مجموعه نفت نرگسی در شهروجدتیه قرار دارد اما حق آلایندگی آن فقط در چند سال با پیگیری دریافت شد و دیگر نتوانستیم از این حقمان بهره ای ببریم.
کرامت کشاورز در ادامه بیان داشت: ورودی شهر وحدتیه از جاده اصلی با مدیریت اداره راه مشکلات آن برطرف شد ولی احتیاج به تعریض دارد.

edari sadabad 1


رییس اداره محیط زیست شهرستان دشتستان در تشریح اقدامات این اداره در هفته محیط زیست اذعان داشت: اقدام سریع در ارائه مجوزات لازم به ارباب رجوعان باعث شد در چند سال متوالی بعنوان دستگاه برتر در سطح تکریم ارباب رجوع انتخاب شویم.
وی در ادامه اضافه کرد: در سال گذشته 6 جلسه پسماند و 3 جلسه پسماند ویژه در شهرستان انجام گرفت که از شهردار وشورای شهر برازجان در این خصوص همکاری خوبی داشتند تشکر میکنم.
صادق پورسالم در تشریح جلوگیری از تخلفات و شکار وصید گفت: اقدامات خوبی در برخورد با شکارچیان انجام گرفته که در سال گذشته 14 متخلف شکار و صید در این شهرستان دستگیر شدند که با توجه به تعداد محدود محیط بانان دستگیری این تعداد متخلف کار بزرگی بوده است./

 

خبرمرتبط:

تصاویر دیارجنوب از جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان در سعداباد

استان بوشهر

Template Design:Dima Group