پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس تعمیرات پالایشگاه اول شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی این پالایشگاه با برنامه‌ریزی491 مورد درخواست تعمیراتی با موفقیت و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده پایان یافت.

به گزارش دیارجنوب، اکبر غلامی روز سه شنبه در این ارتباط افزود: عملیات تعمیرات اساسی در سال جاری با انجام 101 مورد OPP ودر مجموع 592 مورد تعمیراتی، پس از 11روز تلاش شبانه‌روزی در مجموع با 24هزارو 95 نفر ساعت عملیاتی و یکهزار نفر ساعت در واحدهای ایمنی و آتش نشانی ,دو هزارو 200 مجوز کار, 260 کار گرم با شعله باز , یکهزارو923 مجوز کار گرم و200 مورد کار در فضای بسته با همت و تلاش شبانه روزی کلیه همکاران پالایشگاه اول و بدون هیچ گونه حادثه انجام شد.
وی اضافه کرد: تعمیرات اساسی امسال با همت و تلاش کارکنان و متخصصان با هدف به صفر رسانیدن حادثه و انتشار گازهای اسیدی در زمان راه اندازی و تکمیل با کیفیت و اثر بخش موارد و دستورکارهای تعمیراتی برنامه ریزی شده بود که در یک روز زودتر از برنامه زمانبندی شده، با موفقیت به پایان رسید.
رئیس تعمیرات پالایشگاه اول شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی افزود:40 تجهیز که از قبل جهت بازرسی آنها برنامه ریزی شده بود مورد بازبینی و بررسی و در نهایت تعمیرپیشگیرانه قرار گرفت .
غلامی یادآورشد :متخصصین این پالایشگاه با وجود همه پیچیدگی های موجود ,تعمیرات پیشگیرانه سه ساله کمپرسورهای تبرید و صادرات ,تست کابل ها و کلیدهای فشار قوی و همچنین بروزرسانی و تعمیر کارت های سیستم کنترل را با موفقیت به سرانجام مطلوب رسانده و در مدار تولید قرار دادند .
وی ادامه داد: از جمله اهداف مهم این پالایشگاه جلوگیری از آلودگی محیط زیست بوده که در همین راستا با برنامه ریزی دقیق و مدون تعمیرات اساسی واحدهای بازیافت گوگرد بطور کامل و با کیفیت بالا برای اولین بار در مجتمع گاز پارس جنوبی قبل از اتمام و راه اندازی واحدهای شیرین سازی باتمام رسید و با محقق شدن این مهم از انتشار گازهای اسیدی جلوگیری بعمل آمد.
رئیس تعمیرات پالایشگاه اول شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از تلاش کارکنان واحدهای تعمیرات ، بهره برداری، ایمنی و آتش نشانی ، مهندسی،بازرسی فنی، مجموع واحدهای پشتیبانی و حراست در تحقق این مهم قدردانی کرد./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group