سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

بخشدار سعدآباد گفت: تشکیل انجمن خیرین راهکار پیوند مردم باحوزه بهداشت ودرمان است.

به گزارش دیارجنوب در نشست هم اندیشی بهبود وضعیت درمان با محمد مهدی مشایخی حضور بخشدارو رئیس شورای بهداشتی بخش سعدآباد -دکتر ماریا خویش دوست رییس شبکه بهداشت و ‌درمان شهرستان،رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی سعدآباد،رئیس مرکز جامع سلامت ولیعصر(عج) و تعدادی از فعالین حوزه اجتماعی شهر سعدآباد برگزار شد.
بخشدار سعداباد ضمن استقبال از روحیه همدلی در تمام حوزه ها به ویژه بهداشت و سلامت اظهارداشت: مردم به عنوان یکی از مهم ترین عوامل نشان دهنده رشد و توسعه جامعه هستند.
وی اضافه کرد: آمادگی کامل را برای استفاده از ظرفیتهای موجود در راستای بهبود سطح خدمات در حوزه بهداشت و درمان داریم.

darman sadababd 1


وی در ادامه بیان داشت: تامین سلامت و بهداشت مردم از مهمترین وظایف نماینده عالی دولت در بخش می باشد که با همکاری ادارات از جمله مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت بنحو شایسته و مطلوب به مردم خدمات رسانی نماییم.
وی تصریح کرد: تلاش می کنیم که رضایت جامعه را از سطح خدمات ارائه شده افزایش دهیم.
مشایخی در ادامه استفاده از نقطه نظرات،پیشنهادات وارائه راهکارهای تخصصی توسط نخبگان جامعه را باعث پیشرفت و به طور خاص بهبود خدمات درحوزه بهداشت و درمان دانست و گفت: با توجه به پیشنهادات ارائه شده پیرامون استقرار دوره ای پزشکان متخصص و بومی در مراکز جامع سلامت بخش و شهر سعدآباد همکاری لازم را برای انجام این مهم انجام خواهیم داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

darman sadababd 1


وی اتخاذ هرگونه تصمیم در حوزه بهداشت و درمان را به سبب حساسیت موضوع در حیطه اختیارات مسئولان مربوطه در این حوزه دانست و گفت: همه افراد به تصمیمات اتخاذ شده توسط مسئولان هر حوزه تخصصی احترام بگذارند و اجازه دهند متولیان براساس نفع عمومی امورات را پیش ببرند.
بخشدار سعدآباد ضمن تاکید بر رفع موانع موجود و تجهیز مراکز خدمات جامع سلامت به دستگاهای موردنیاز و دقت نظر در خدمات دهی مطلوب و در شأن مردم از رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همکاران ایشان خواست تا نسبت به آموزش در حوزه سلامت اهتمام ویژه داشته باشند.

darman sadababd 1


محمد مهدی مشایخی ضمن تقدیر از فعالان اجتماعی که طی مدت مسئولیتش نهایت همراهی را با بخشداری سعدآباد داشته اند ابراز امیدواری کرد که با همراهی همه مسئولان و پزشکان متخصص بومی بتوانند خدمات درمانی بهتری را در مراکز جامع سلامت بخش به بیماران کم بضاعت و اقشار آسیب پذیر ارائه نمایند. ایشان همچنین بر مشارکت خیرین در حوزه سلامت تاکید کرد و خواهان تشکیل انجمن خیرین سلامت در سطح بخش شد تا بتوان با استفاده از ظرفیت مردم که همیشه در کنار دولت بوده اند، کیفیت خدمت رسانی را ارتقا داد.
در ادامه جلسه اعضای حاضر به بیان نظرات خود پرداختند و ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار سعدآباد، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همکاران ایشان خواهان بهبود امکانات و خدمات در مرکز خدمات جامع سلامت سعدآباد شدند.
در این نشست دکتر خویش دوست به بیان وضعیت مراکز خدمات جامع سلامت در سطح بخش سعدآباد پرداخت و به سوالات حاضرین پاسخ دادند.

darman sadababd 1darman sadababd 1darman sadababd 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group