جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

سرمربی استقلال امروز در غیاب بازیکنان پر تعداد کار سختی برای انتخاب ترکیب خود در بازی برابر گل‌گهر سیرجان در هفته ششم لیگ برتر خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی امروز به مصاف گل گهرسیرجان می‌رود که آندره آ استراماچونی بسیار امیدوار است امروز بتواند اولین برد خود را در لیگ برتر بدست بیاورد اما این تیم برای بازی امروز غایبان زیادی دارد، عارف غلامی و سیاوش یزدانی به دلیل اتفاق های دربی محروم هستند و فرشید باقری، محسن کریمی و شیخ دیاباته هم به دلیل مصدومیت نمی توانند برای استقلال بازی کنند تا دست سرمربی آبی ها برای انتخاب ترکیب تیمش حسابی بسته باشد.

با توجه به غیبت غلامی و سیاوش یزدانی احتمالا استراماچونی مجبور است تیمش را با ترکیب ۴ دفاع به زمین بفرستد جایی که احتمالاً روزبه چشمی و محمد دانشگر به عنوان دو مدافع وسط بازی خواهند کرد و وریا غفوری مدافع راست و میلاد زکی پور یا میلیچ مدافع چپ این تیم خواهند بود.

اگر قرار باشد استراماچونی تیمش را با دو هافبک دفاعی به زمین بفرستد احتمالا مسعود ریگی و علی کریمی در ترکیب اصلی بازی می کنند و داریوش شجاعیان، مهدی قائدی و فرشید اسماعیلی سه بازیکنی هستند که باید سجاد آقایی را در نوک خط حمله تغذیه کنند.


ترکیب احتمالی استقلال در بازی برابر گل‌گهر سیرجان به شرح زیر است:
سید حسین حسینی، روزبه‌چشمی، محمد دانشگر ، وریا غفوری، میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی، فرشید اسماعیلی و سجاد آقایی

استان بوشهر

Template Design:Dima Group