چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

با حضور شهردار برازجان از برندگان مسابقه پیامکی شهر زیبای من تجلیل بعمل آمد.

به گزارش دیارجنوب، شهردار برازجان ضمن عرض تبریک هفته دولت و روز کارمند به همه دولتمردان و کارمندان بخصوص کارمندان شهرداری برازجان اظهار داشت: برای اجرای این برنامه ها اعتقادمان براین بوده که مردم در این امر سهیم و همفکری داشته باشند.

وی اضافه کرد: در این پروژه یا کار فرهنگی که انجام گرفت هدفمان مشورت گرفتن از مردم بود چون مردم بهره بردار هستند و وقتی مردم در کنارت باشند راضی بوده و خدا هم از این امر راضی و خشنود است.
محمدی افزود: ما نامه ها و ایده های زیادی دریافت کردیم که یکی از آنها شهر زیبای من بود که با تصویر کشیدن منطره ای از شهر با دوربین یا موبایل تصویر برداری میکردند که با همکاری سینمای جوان شهرداری در حال انجام است و بعدا اسامی اعلام میشود.

وی در ادامه اضافه کرد: هدف ما احساس تعلق خاطری است که مطمعنا بین مردم و شهروندان وجود دارد.
سیده خدیجه حسینی از اعضای شورای اسلامی شهر برازجان بیان داشت: این کار فال نیکی برای دیگر کارهای فرهنگی می باشد و ما اعتقادمان بر این است که اگر در کار فرهنگی موفق باشیم در کار عمرانی هم موفق خواهیم شد.
وی خاطرنشان کرد: انجام این کارها باعث بیشتر شدن ارتباط دو طرفه مردم و مسئولین خواهد شد که در کنارش باعت پویایی شهر میشود.

سیده خدیجه حسینی در پایان بیان داشت: این پروژه فرهنگی کار خوبی از طرف اداره فرهنگی شهرداری بود که مردم را به اشتراک میگذارد و خواستار این بود که مردم ایده های خود را مطرح کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقه پیام کوتاه با موضوع شهر زیبای من برازجان تقدیر بعمل آمد که اسامی آنها به شرح زیر می باشد:

5 نفر برگزیده مسابقه پیامکی سید ابراهیم عسکری، سیده مریم موسوی، فروغ فکروند، رضوان نیکنام، فاطمه قطانی و اسامی برندگان مسابقه پیامکی ایمان خوش قدم، میثم زمانی، فاطمه خاکسار، فاطمه میرشکاری، عبدالرحمان مشایخ، اسماعیل آلشلو، زهرا رفیع نظر، رسول رزمجو، حسن نیکنام، مصطفی جمالی

tajlil mosabeghe 1tajlil mosabeghe 1tajlil mosabeghe 1tajlil mosabeghe 1tajlil mosabeghe 1tajlil mosabeghe 1tajlil mosabeghe 1tajlil mosabeghe 1tajlil mosabeghe 1tajlil mosabeghe 1tajlil mosabeghe 1tajlil mosabeghe 1

tajlil mosabeghe 14

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group