چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست خبری با خبرنگاران از برگزاری هشتمین برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در روزهای ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله بندر بوشهر همراه با پخش مستقیم از سیمای مرکز بوشهر خبر داد.

به گزارش دیارجنوب سردار علی رزمجو اظهار کرد: امروز خیلی خوشحالیم که در دهه پنجم انقلاب اسلامی و بعد از گذشت 40 سال فرهنگ تعالیم اسلام و قرآن مجید، در همه مساجد و حسینیه¬ها در ماه مبارک رمضان برخلاف تمام توطئه ها و نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی، ندای ملکوتی قرآن از مساجد و حسینیه ها طنین افکن است که این مسئله برای انقلاب اسلامی و دوستان انقلاب بسیار گران¬بها و ارزشمند است.
وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان روزانه 20 دقیقه برنامه تفسیر قرآن کریم و تلاوت یک جزء قرآن مجید- توسط قاریان هم استانی و با تجربه که از طرف مجمع عالی قرآن کشور دارای مجوز هستند- داریم که این برنامه ها از ساعت 16 هر روز آغاز می-شود.
فرمانده سپاه استان بوشهر افزود: تلاوت مجلسی قرآن کریم همراه با قرائت دعای روزهای ماه مبارک رمضان ساعت 16:30 هر روز آغاز و در ادامه تفسیر قران کریم نیز هر روز ساعت 17 برگزار می شود.
سردار رزمجو خاطرنشان کرد: ترتیل خوانی قرآن کریم رأس ساعت 17:30 هر روز آغاز می شود که در پایان این برنامه ها، پرسش هایی از محتوای برنامه های همان روز طرح و به کسانی که به این پرسش ها پاسخ دهند جوایزی اعطا می شود.
وی افزود: امسال علاوه بر برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در حسینیه عاشقان ثارالله، مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان نیز با میزبانی سپاه امام صادق علیه السلام در جایگاه نماز جمعه بندر بوشهر برگزار می شود.

malakot bushehr 1malakot bushehr 1malakot bushehr 1malakot bushehr 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group