سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

تیم فوتبال بایرن مونیخ با شکست لایپزیش، نوزدهمین قهرمانی جام حذفی آلمان را جشن گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،در دیدار پایانی جام حذفی باشگاه های آلمان دیشب دو تیم بایرن مونیخ و لایپزیش در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف هم رفتند که بایرن در نیمه نخست با تک گل دقیقه 29 رابرت لواندوفسکی پیروز به رختکن رفت، در نیمه دوم و در دقیقه 78 کینگزلی کومان دوباره قهرمان بوندس لیگا را پیش انداخت و در دقیقه 85 بار دیگر لواندوفسکی برای بایرن گلزنی کرد تا باواریایی ها با برتری 3 به صفر نوزدهمین بار قهرمان جام حذفی آلمان شوند.

بایرن که هفته ی گذشته هفتمین قهرمانی پیاپی خود را در بوندس‌لیگا جشن گرفته بود، دوازدهمین بار در یک فصل، قهرمان لیگ و جام حذفی آلمان شد.

در دیدار پایانی جام حذفی اسپانیا کوپا دل ری دیشب در ورزشگاه بنیتو ویامارین شهر سویا میان تیم های بارسلونا و والنسیا برگزار شد که والنسیا با برتری 2 - 1 مقابل بارسلونا، هشتمین بار عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

برخلاف انتظار، این دیدار با درخشش والنسیا شروع شد و با دو گلی که گامیرو در دقیقه 21 و رودریگو در دقیقه 33 به ثمر رساندند، نیمه نخست را با پیروزی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم، بارسلونا با گل دقیقه 73 مسی به بازی برگشت اما در ادامه نتوانست گلی به ثمر برساند و پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا، این بار جام حذفی را هم از دست داد.

والنسیا هم با برپایی جشن هشتمین قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، پس از چهار سال این عنوان را از بارسلونا گرفت.

در دو بازی آغازین هفته سی و هشتم و پایانی سری آ ایتالیا، دیشب بولونیا 3 به 2 از سد تیم رده دومی ناپولی گذشت.
فدریکو سانتاندر دو بار و بلریم ژمایلی برای بولونیا گلزنی کردند و گل های ناپولی را هم فوزی غلام و دریس مرتنز به ثمر رساندند.
ناپولی با وجود این شکست، فصل را با نایب قهرمانی به پایان رساند و توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

در دیگر بازی دیشب، فروزینونه و کیه وو به تساوی بدون گل رضایت دادند.
رقابت های این فصل سری آ، امشب با برگزاری 8 بازی دیگر به پایان می رسد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group