جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

حجت الاسلام مصلح گفت: انحلال شورای اسلامی شهرهای برازجان و آبپخش در شرایط فعلی به مصلحت نیست.

به گزارش دیارجنوب امام جمعه برازجان در خطبه های نماز جمعه خطاب به مسئولین بیان کردند : درخواست انحلال شوراهای شهر برازجان و آبپخش در شرایط فعلی به مصلحت نیست .

حجت الاسلام مصلح در توصیه ای به مسئولین ابرازداشت: انحلال شورای اسلامی شهرهای برازجان و آبپخش در شرایط فعلی به مصلحت نیست همچنان که قبلا" نیز مطرح کرده ام اعتقاد من بر این است تجربه دو دهه عملکرد شوراها بیانگر عدم موفقیت مدیریت شورایی در کشور ماست و باید در بازنگری قانون اساسی برای اصلاح آن چاره ای اندیشیده شود.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی علیرغم اشکالاتی که بر شوراها وارد است راه حل آن انحلال نیست اذعان داشت: می بایست نظارت بیشتری بر عملکرد شورا و شهرداری ها باشد تا از تخلف و فساد جلوگیری شود و با هرگونه تخلفی چه از ناحیه شورا و اعضاء چه شهرداری ها به طور قاطع و سریع رسیدگی و برخورد لازم صورت پذیرد تا امورات عمرانی و خدماتی شهر و مردم دچار اختلال نشود .
امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: به هر صورت انحلال شورا دارای تبعات و آثار سویی است و چه بسا مشکلات دیگری را در پی داشته باشد ، لذا از استاندار محترم درخواست می شود تا در این خصوص چه در مورد شورای آبپخش و چه برازجان تامل بیشتری نموده و تجدید نظر نمایند .

استان بوشهر

Template Design:Dima Group