جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: بیمه سلامت برای ایجاد پوشش بیمه‌ای رایگان بیماران دیالیز یا پیوندی که تحت پوشش هیچ بیمه دیگری نیستند آمادگی دارد.

به گزارش دیارجنوب، پرویز رمضانی صبح چهارشنبه در دیدار با دبیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر اظهار داشت: حدود ۴۵۰ بیمار دیالیزی و ۱۶۰ بیمار پیوند کلیه تحت پوشش بیمه سلامت هستند که بخش عمده‌ای خدمات از جمله دیالیز و داروهای این بیماران به صورت رایگان بوده و یا با حداقل فرانشیز و پرداختی بیمار ارائه می‌شود.
مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد نقش مؤثری در حمایت از بیماران خاص به ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه دارند و می‌بایست با ایجاد یک مطالبه عمومی و حمایت طلبی موجب جلب توجه ویژه سیاست‌گذاران کشور و حوزه سلامت به این اقشار شده و باعث ارتقاء سطح سلامت عمومی جامعه شوند.
رمضانی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ بیمار دیالیزی و پیوند کلیه تحت پوشش بیمه سلامت هستند افزود: بیمه سلامت برای ایجاد پوشش بیمه‌ای رایگان بیماران دیالیز یا پیوندی که تحت پوشش هیچ بیمه دیگری نیستند آمادگی دارد.
عباسی دبیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر نیز ضمن تقدیر از زحمات و خدمات اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر، بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی و حوزه سلامت و خیرین جهت حمایت از بیماران کلیوی که برای تأمین هزینه‌های درمانی و غیر درمانی و معیشتی و اشتغال دچار مشکلات جدی هستند تأکید کرد./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group