جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: زمینه اشتغال ۸۰۰ نفر در حوزه فعالیت‌های استاندارد استان بوشهر فراهم شده است.

به گزارش دیارجنوب، محمد رحیم بهره‌مند پیش از ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح شرکت همکار استاندارد در بوشهر اظهار داشت:‌ در همه زمینه‌ها باید نگاه ویژه‌ای به استاندارد صورت گیرد و بدون توجه به استاندارد رونق تولید را نخواهم داشت.
وی با بیان اینکه تولید بدون استاندارد حرکت در مسیر تاریکی است خاطرنشان کرد: آزماشگاه‌های همکار به عنوان ابزار دست استاندارد محسوب می‌شوند و نقش مهمی در دستیابی به اهداف مد نظر دارند.
مدیرکل استاندارد استان بوشهر با بیان اینکه تلاش داریم تا بوشهر به عنوان قطب فنی کشور معرفی شود، ادامه داد: در گذشته بسیاری از آزمایش‌ها و نظارت‌ها از خارج استان تامین می‌شد ولی در حال حاضر شاهد پیشرفت‌های خوبی هستیم.
وی با اشاره به تامین نیاز استان بوشهر و ارائه خدمات به دیگر استان‌ها در حوزه استاندارد اضافه کرد: در حال حاضر زمینه اشتغال بیش از ۸۰۰ نفر در حوزه استاندارد استان بوشهر فراهم شده است.
معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز در این آئین اظهار داشت: صنایع کوچک در کنار استاندارد حضور دارند و راه‌اندازی شرکت‌های همکاری نشان می‌دهد که در بحث واگذاری مسئولیت‌ها شاهد عملکرد خوبی بوده‌ایم.
علی اصغر مصاحب با ستایش افتتاح و توسعه آزمایشگاه‌های همکار استاندارد افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی باید استفاده مناسب را از ظرفیت این شرکت‌ها داشته باشند./مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group