پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر با حضور معاون اول رئیس جمهور، پنجشنبه ۲۴ مردادماه در نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد.

 

به گزارش دیارجنوب مدیر توسعه بازار شرکت شهرک های صنعتی بوشهر گفت:غرفه خوشه های صنعتی خرما و آبزیان بوشهر که به معرفی محصولات جدید در حوزه آبزیان و خرما اختصاص داشت مورد استقبال بازدید کنندگان واقع شد.

عبدالرضا میگلی نژاد اظهار داشت: خوشه صنعتی آبزیان بوشهر با ارائه کنسرو قلیه ماهی و میگو که برای اولین بار دراستان بوشهر تولید می شود و خوشه صنعتی خرما با ارائه یکی از محصولات برگزیده استارتاپ اخیر این خوشه صنعتی تحت عنوان تولید قهوه از هسته خرما با استقبال بازدیدکنندگان و مسئولین کشوری روبرو شد.
وی خاطرنشان ساخت: قلیه ماهی از غذاهای سنتی و پرطرفدار بوشهری است و با مطالعاتی که در یکی از شرکت ها زیر مجموعه خوشه صنعتی آبزیان انجام شد نمونه تجاری محصول آماده و در این نمایشگاه رونمائی شد، همچنین نمونه تجاری قهوه ی هسته خرما که برگزیده استارتاپ خرمایی بوشهر بود،عرضه شد که توانست رضایت بازدید کنندگان را فراهم کند.
وی افزود:استان بوشهر در قالب یک هیات 200 نفره در 26 غرفه به مساحت 555 متر مربع در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر با هماهنگی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر حضور داشت.
وی عنوان کرد: اجرای مراسم‌های آیینی و محلی و برنامه‌های متنوع مرتبط با زندگی روستایی و عشایری استان بر جذابیت این غرف افزوده بود.

گفتنی است این نمایشگاه از ۲۴ مردادماه آغاز و تا ۲۷ مردادماه ادامه داشت.

namayeshgah tehran 1namayeshgah tehran 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group