شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

فرمانده بسیج شرکت توانیر گفت: استفاده از ظرفیت بسیج بویژه در مقوله مصرف بهینه برق از اولویت های شرکت توانیر است.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، علیرضا احمد یزدی در نشست بررسی وضعیت صنعت برق استان بوشهر اظهار داشت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مدیریت مصرف با هدف تامین برق مورد نیاز حوزه های مختلف اقتصاد حائز اهمیت ویژه ای است.
وی بیان کرد: در این راستا باید برنامه ای مدون تدوین و از ظرفیت بسیج استفاده شود.
احمد یزدی ادامه داد: بسیج شرکت توزیع نیروی برق در این زمینه تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته و در ادامه راه نیز باید با برنامه ریزی مناسب در اصلاح شبکه و همچنین ایجاد روشنایی معابر تلاش کند.
وی گفت: بسیج در مدیریت مصرف و پیک بار توانسته همکاری مطلوبی را از ظرفیت های مردمی فراهم کند که در این راستا برای اقشار 22 گانه بسیج تفاهمنامه های بین وزارت نیرو و بسیج کشور منعقد شده است.
احمد یزدی اضافه کرد: تقویت توان آموزش از طریق بسیج به عموم مردم، راه اندازی گروه های جهادی و بسیج سازندگی باید به عنوان یک هدف محقق در زمینه تحقق آن تلاش شود.
وی عنوان کرد: در زمینه مدیریت بهینه مصرف برق مشوق هایی برای مردم اعمال شده که باید از ظرفیت بسیج برای اطلاع رسانی آن تلاش شود.
احمد یزدی بیان کرد: بنابه فرمایشات رهبر معظم انقلاب بسیج باید به دولت در جهت جلب رضایتمندی مردم تلاش کند که در این راستا همواره وزارت نیرو خود را نیازمند بسیج به عنوان ظرفیتی مردمی می داند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته و هماهنگی های بعمل امده بسیج شرکت در زمینه مدیریت مصرف نیز گفت: طول شبکه این شرکت 23 هزر و 200 کیلومتر است که از ایران میزان هشت هزار و 500 کیلومتر فشار ضعیف و 6 هزار کیلومتر فشار متوسط است.
اردشیر مذکوری ادامه داد: شمار مشترکان برق استان بوشهر 480 هزار نفر است که برق رسانی به آنها از طریق 18 هزار ترانس صورت می گیرد.
وی یادآور شد: استان بوشهر از ابتدا سال جاری تاکنون با تلاش همکاران در عبور از پیک بار موفق ظاهر شده و در زمینه برق مشترکان با کمترین خاموشی مواجه نبودند.
مذکوری عنوان کرد: در ارتباط با مدیریت پیک بار مصرف برق در استان بوشهر مردم و همچنین دستگاه ها با تغییر ساعت کاری ادارات همکاری قابل توجهی برای مصرف بهینه برق داشتند.
فرمانده بسیج ادارات سپاه امام صادق استان بوشهر نیز گفت: بسیجی ها باید در تمامی صحنه ها حضور داشتند و همچنین استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی بسیجی باید به عنوان یک اصل مهم در دستور کار قرار گیرد.
جعفری افزود: بسیج همواره حامی حقوق شهروندی و اخلاق مداری بوده و در راس برنامه های کاری آن قرار دارد. و درادامه عنوان داشتند بنا به درخواست فرمانده بسیج شرکت توزیع با هماهنگی بعمل امده تفاهم نامه ای با بسیج محلات شهرستانها در خصوص مقابله با سرقت شبکه منعقد گردیده است.

bargh boushehr1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group