شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

بمناسبت روز کار و کارگر ازکارگران زحمتکش بیمارستان شهید صادق گنجی و هفده شهریور برازجان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش دیارجنوب ،دکتر شکیب آزاد ضمن حضور در مراسمی که بمناسبت روز کار و کارگر در بیمارستان برگزار شده بود با اعلام این خبر ،بیان داشت :یازدهم اردیبهشت ماه مقارن با یکم می بعنوان روز جهانی کار و کارگر انتخاب شده است . در این روز یاد آور می شویم که کارگران ارکان مهم جامعه هستند وبایستی جایگاه و مقام ومنزلت آنها در جامعه حفظ شود.
ایشان ادامه دادند :در آموزه های دینی ماهم کار و کاگر جایگاه ویژه ای دارد کما اینکه پیامبر اکرم (ص)، حضرت علی (ع)و سایر ائمه همواره در زندگی شخصی و اجتماعی به کار کشاورزی ،دامداری ،دادو ستد و ... می پرداختند و ضمن افتخار به کار خود ،دیگران را نیز به انجام کار و تلاش توصیه می نمودند.
وی تصریح کرد :همانا جامعه ای به پیشرفت نمی رسد مگر اینکه کارگرانی دانا و توانا داشته باشد و همیشه مشتاق فراگیری اصول علمی و اطلاعات به روز دنیا در زمینه کاری خود باشند .
شکیب آزاد اظهار داشت :کار همکاران خدماتی ما در بیمارستان از شآن و منزلت و اهمیت خاصی برخوردار است . چرا که بدون حضور یک نفر نیروی خدماتی حتی یک شیفت کاری عملا کارکردن برای تمامی کادر درمان در بیمارستان غیر ممکن می شود. .
نامبرده افزود : اگر بازدهی و کارایی بخشی از بیمارستان در ارائه خدمات درمانی به بیماران بالا است و رضایت بیماران محترم را فراهم نموده ، بی شک شما نیروهای خدماتی سهم بزرگی در ایجاد این بازدهی و رضایت داشته اید .
دکتر شکیب آزاد ادامه داد :کار نیروهای خدماتی در بیمارستان از دو جنبه دارای ارزش و ثواب می باشد . یکی بخاطر تامین معاش خانواده خود و دیگری کمک به بیماران نیازمند که این جنبه در پیشگاه خداوند از جایگاه بالایی برخوردار است .
در پایان از کارگران بیمارستان شهید گنجی و هفده شهریور با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد./روابط عمومی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان

kargar ganji 1kargar ganji 1kargar ganji 1kargar ganji 1kargar ganji 1kargar ganji 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group