چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

مشاور و رييس دفتر نماينده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پيگيري سعادت نماينده دشتستان يك دستگاه لودر به راهداري دشتستان تخصیص یافت.

به گزارش دیارجنوب مشاور و رييس دفتر نماينده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از ديدار سعادت با معاون اول رييس جمهور در آينده اي نزديك خبر داد و اظهار کرد:مسوولین دشتستان می توانند مشكلات حوزه ی خود كه نياز به پيگيري دارد را به صورت مکتوب توسط فرماندار، مديران كل و بخشداران در اختيار نماينده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی قرار دهند تا نماينده مردم دشتستان این مشکلات را با معاون اول رییس جمهور در میان گذاشته و تا حد امکان پیگیر رفع این مشکلات شود.

رحمانی فرد ضمن اعلام این خبر از پيگيري محمد باقر سعادت نماينده مردم دشتستان در مجلس شوراي اسلامي در خصوص ماشین آلات اداره حمل و نقل این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: نماینده مردم دشتستان با پیگیری های خود توانست جهت انجام امورات راهداري شهرستان دشتستان يك دستگاه لودر را برای این شهرستان فراهم کند.

وي ضمن تشكر از مدير كل راهداري استان، با تاکید بر ضرورت رفع مشكلات راههاي دشتستان بیان داشت: در صورتيكه هر كدام از دستگاه هاي اجرايي شهرستان در مقابل مشكلات مردم پاسخگو نباشند، شهروندان می توانند به دفتر نماينده مردم مراجعه كرده، مشکلات خود را مطرح کنند، این مشکلات به صورت جد پیگیری خواهد شد.
رييس دفتر نماينده دشتستان در مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: دفتر نماينده مردم دشتستان در مجلس شوراي اسلامي خانه مردم و آحاد ملت است، مردم مي توانند نظرات، پيشنهادات و مشكلات خود در حوزه دشتستان را با انتقال به این دفتر پيگيري نمايند.

rahdari namayandeh 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group