جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

شهردار برازجان طي تلاش در سطح حوزه عمراني از آغاز دو طرح جديد خبر داد که مي تواند نقش موثري در توسعه مناطق کم برخوردار ايفا نمايد.

به گزارش ديارجنوب شهردار برازجان اظهار داشت: وجود مسيرهاي اصلي و فرعي و گذرهاي استاندارد يکي از مواردي است که در کنار برخي ديگر مولفه ها جزء زيرساخت هاي اساسي توسعه شهري به شمار مي رود.
محمدحسن محمدي بيان داشت: از جمله عواملي که محيط يک شهر را به محيط مطلوبي براي زندگي کردن تبديل مي کند مي توان به وجود مولفه هايي همچون وجود مراکز تفريحي و رفاهي، مديريت کارآمد، نيروي انساني متخصص، مراکز خدماتي و اداري روزآمد، شبکه تجاري، سيستم حمل و نقل و ... اشاره کرد.
وي اضافه کرد: شهر برازجان که از نظر وسعت، جمعيت، موقعيت جغرافيايي و بسياري پارامترهاي ديگر در زمره مهمترين شهرهاي استان به شمار مي رود نيز از اين قاعده مستثني نيست و بر همين اساس شهرداري برازجان طي دوسال اخير تلاش خود را بر مبناي توسعه زيرساخت هايي از اين دست استوار نموده و کوشش دارد در حوزه هايي همچون بهسازي و توسعه فضاهاي تفريحي و حوزه عمران شهري خدمات شايسته اي به شهر و شهروندان برازجاني ارائه نمايد.
شهردار برازجان خاطر نشان کرد: تلاش موفقي که براي تملک املاک و اراضي در مسير ادامه بلوار شريعتي صورت گرفت در کنار بهسازي و آسفالت خيابان ها، گذرها و کوچه هاي سطح شهر که ذکر نام همه آنها از حوصله اين گزارش خارج است را مي توان در همين راستا دانست.
وي يادآور شد: شهرداري برازجان در ادامه تلاش هاي خود در حوزه عمراني دو طرح جديد را آغاز کرده که مي تواند نقش موثري در توسعه مناطق کم برخوردار ايفا نمايد که احداث گذر 20 متري خيابان شهيد دستغيب (خيابان بهداشت حسين آباد) به خيابان هفت تير (علي آباد) يکي از اين پروژه ها مي باشد.
مهندس محمدي در خصوص اين طرح اظهار داشت: اين گذر به طول 400 متر و عرض 20 متر است که انتهاي خيابان شهيد دستغيب را به خيابان هفت تير متصل مي کند.
وي افزود: از مساحت کل 8 هزار متر مربعي اين طرح، 6 هزار متر زيرسازي و آسفالت خواهد شد و هزار متر نيز عمليات جدول گذاري در خود خواهد داشت.
مهندس محمدي بيان داشت: در حال حاضر بخشي از عمليات تسطيح اين گذر به انجام رسيده و بيش از 50 درصد عمليات جدول کشي پروژه نيز انجام شده است.
شهردار برازجان از ديگر پروژه هاي عمراني در دست اجراي شهرداري را پروژه احداث گذر 12 متري شمال دره گرمسيري دانست که اين پروژه نيز مي تواند نقش موثري در توسعه اقتصادي و اجتماعي محله گرمسيري منطقه حسين آباد ايفا نمايد.
مهندس محمدي در خصوص روند اجراي اين پروژه اظهار داشت: عمليات اجراي سنگ جدول اين گذر نيز درحال انجام است و تاکنون 280 متر از جدول گذاري آن باقي مانده که با تلاش همکاران در حوزه معاونت عمراني در حال انجام است.
وي در پايان يادآور شد: طول اين گذر 200 متر است که هزار و 600 متر زيرسازي و آسفالت را شامل مي شود و 400 متر نيز جدول گذاري در اين طرح پيش بيني شده است.

shahrdar b1 1 shahrdar b1 1 shahrdar b1 1 shahrdar b1 1 shahrdar b1 1 shahrdar b1 1 shahrdar b1 1 shahrdar b1 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group