پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس شورای هیات مذهبی شهرستان جم از برگزاری برنامه‌های محوری این شهرستان در روز تاسوعا و عاشورا خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، مجید سپهرمنش اظهار داشت: با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و یاران با‌وفایش، اظهار داشت: هر ساله مراسم‌های محوری عزاداری در شهرستان جم در روزهای تاسوعا و عاشورا برگزار می‌شود و امسال نیز همچون سال‌های گذشته این مراسم‌ها در این دو روز برگزار خواهد شد.
رئیس شورای هیأت مذهبی شهرستان جم اضافه کرد: عزاداری خیابانی در صبح روز تاسوعا، اجرای تعزیه شهادت امام حسین(ع) در صبح روز عاشورا و برگزاری نماز ظهر روز عاشورا در مکان اجرای تعزیه و همچنین اجتماع بزرگ هیأت‌های عزاداری در عصر روز عاشورا در میدان امام حسین(ع) شهر جم مهم‌ترین برنامه‌های محوری عزاداری شهرستان جم هستند.
وی بیان کرد: سخنران مراسم اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در عصر عاشورا، حجت‌الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان جم می‌باشد که این مراسم هر ساله با حضور پرشور و پررنگ جوانان و مردم برگزار می‌شود و امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به دنبال آن هستیم تا این مراسم با کیفیت بالاتری برگزار شود.
سپهرمنش با تقدیر از نهادهای فرهنگی و سپاه و نیروی انتظامی، خواستار اجرای با نظم مراسم‌های محوری شهرستان شد و گفت: با هیات‌های عزاداری صحبت‌های لازم شده و خود هیات‌های عزاداری در اجرای با نظم برنامه‌های محوری شهرستان همکاری لازم را با دیگر نهادها خواهند داشت./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group