شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

در روز پایانی لیگ نونهالان خورموج اتفاقات عجیبی رخ داد.

به گزارش دیارجنوب، در حالیکه داور سوت شروع دیدار پایانی لیگ نونهالان شهرستان بین تیم های موج دشتی و شهباز خورموج را بصدا درآورده بود دبیر هیات فوتبال دشتی از داور درخواست متوقف کردن بازی را میدهد، علت این کار از زبان دبیر هیات ابهامات در کارت بازی یکی از بازیکنان تیم موج دشتی بوده است.

یکی از مدیران باشگاه موج دشتی میگوید: حقیقتاً جای تاسف دارد که مسئولان این‌طور با آبروی یک تیم بازی کنند؛ اگر قصدشان قهرمان کردن یک تیم خاصی است واقعاً چرا دست به برگزاری چنین لیگی با این همه مشکلات میزنند.

وی در ادامه گفت: صدور کارت بازی توسط خود هیات فوتبال شهرستان صورت میگیرد و اگر مشکلی در این انتقال بوده چگونه کارت بازی صادر شده است.

گفتنی است دبیر هیات فوتبال شهرستان در پایان مسابقه به دلیل گرفتن یک پنالتی به سود موج دشتی اعتراضاتی به داور مسابقه نیز داشته است!

در حالیکه دبیر هیات فوتبال هر شهرستان باید رازدار نقل و انتقالات تیم ها باشد و در این زمینه باشگاه شهباز به این قضیه اعتراضی نداشته، دبیر هیات فوتبال شهرستان دشتی شخصا وارد عمل شده و اعتراض خود را به نحوه قرارداد یکی از بازیکان تیم موج دشتی اعلام میدارد.

یکی دیگر از اتفاقات عجیب این دوره از مسابقات گرفتن مبلغ ۱۵۰ هزار تومان از هر باشگاه برای خدماتی نظیر خط کشی دور زمین و آمبولانس گرفته شده است اما در هیچ کدام از مسابقات رده نونهالان و نوجوانان شهرستان خبری از خط کشی مناسب و حضور آمبولانس در کنار زمین مسابقات نبوده است.

اینکه دبیر هیات فوتبال یک شهرستان اینگونه برای حذف یک تیم و برگرداندن نتیجه مسابقه تلاش میکند ابهاماتی را ایجاد میکند که آیا تیم های پایه و مدارس فوتبال شهرستان که در حال شکوفایی هستند در سالیان دیگر میتوانند با انگیزه وارد مسابقات قهرمانی رده های سنی شهرستان شوند یا خیر، گفتنی است فرزند دبیر هیات فوتبال شهرستان دشتی عضو باشگاه شهباز خورموج است.

گزارشگر: مقاتلی

استان بوشهر

Template Design:Dima Group