پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در تنگنای بودجه و نیروی انسانی قرار داریم، گفت: توسعه و پیشرفت کشور نیازمند تقویت آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرزاد حمیدی ظهر چهارشنبه در آئین معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: بوشهر استان امید ایران و استان دانشمندان و ادبا، شعرا و انقلابیون بزرگ در تاریخ و استان پیشگام در تعلیم و تربیت نوین هستیم.
وی اضافه کرد: در چهل سال دوم انقلاب آماده جهش و تمدن‌سازی هستیم و شرطی دارد و آن این است که یک سیستم ملی ایجاد شود و آموزش و پرورش به عنوان پیشران توسعه و معلم به عنوان عنصر اصلی آن به خوبی حمایت شوند.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: دیوار هیچ سازمانی از دیوار آموزش و پرورش بالاتر نیست؛ اگر سازمان‌ها آموزش و پرورش را دیدند و حمایت کردند، آن موقع به توسعه و پیشرفت می‌رسیم.
وی با بیان اینکه باید الزام حمایت همه سازمان‌ها از آموزش و پرورش باید توسط نمایندگان مجلس و دولت پیگیری شود، افزود: با توسعه و تقویت آموزش و پرورش در همه صحنه‌ها شاهد جهش در همه عرصه‌ها خواهیم بود.
حمیدی بیان کرد: مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران امانت است و از شخصی به شخص دیگر می‌رسد. اکنون هم همین‌گونه است، مسئولیت آموزش و پرورش از شخصی به شخص دیگری منتقل شده است.
وی با تقدیر از تلاش‌های ناصر کرمی مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان بوشهر، افزود: ایشان مدیرکلی نجیب و صبور بودند و در دوران سختی توانستند طی چهار سال با تمام محدودیت‌ها شاخص‌های آموزشی، پرورشی و ورزشی را ارتقا دهند.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش در تنگنای بودجه و نیروی انسانی قرار دارد، تصریح کرد: سخت‌ترین زمان در آموزش و پرورش پیش از آغاز سال تحصیلی است که پروژه مهر و بازگشایی مدارس سختی بالایی دارد که توسط سرپرست آموزش و پرورش استان بوشهر به خوبی مدیریت شد.
در این آئین علیمراد کرمی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی و از خدمات ناصر کرمی مدیرکل سابق و غلامحسین حسینی سرپرست این اداره‌کل تقدیر شد.
کد خبر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group