پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: آلودگی نفس مردم جنوب استان بوشهر را گرفته است.

به گزارش دیارجنوب، سکینه الماسی بعد از ظهر پنج‌شنبه در نشست رئیس دفتر رئیس جمهوری با علما، روحانیون، و شوراهای شهرستان عسلویه اظهار داشت: در شهرستان عسلویه شاهد تعامل و همراهی همه اقشار با هم هستیم و این منطقه نمادی از اتحاد و همدلی است.
وی با بیان اینکه در شهرستان‎های جنوبی استان بوشهر شیعه و سنی مظهر عینی وحدت و زندگی برادرانه هستند، تاکید کرد: مردم منطقه وفاداری خود را به آرمان های ملی و اسلامی و ولایت‌مداری خود را اثبات کرده‌اند.
نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم رفع مشکلات اشتغال در جنوب استان تاکید کرد و افزود: امیدواریم شاهد بهبود و تسریع در بکارگیری جوانان منطقه عسلویه باشیم.
وی با اشاره به نقاط مختلف جنوب استان بوشهر تحت تاثیر صنعت قرار گرفته است، افزود: حق اشتغال به عنوان حداقل خواسته مردم شهرستان های جنوبی استان بوشهر پایمال شده است.
الماسی با اشاره به اینکه آلودگی نفس مردم جنوب استان بوشهر را گرفته است اضافه کرد: تدوین نهایی سند آخر کارگروه ملی عسلویه انجام شود تا مردم بتوانند از مزیت‎های آن بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به تصویب اعتبار پروژه اطاله موج شکن‌ها و توسعه حوضچه به سمت دریا اسکله کنگان به مساحت ۳۸ هکتار گفت: هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در فاز نخست و ۴۵۰ میلیارد ریال در فاز دوم تصویب شده است./مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group