جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

 با مجموعه مقالات حوزه مطالعات فرهنگی به تالیف و پژوهش الهه غریب زاده آشنا شویم.

به گزارش دیارجنوب، الهه غریب زاده در گفتگو با خبرنگار دیارجنوب بیان داشت: میراث ناملموس معنوی،اقیانوس ژرفی که بیش از ده سال هست در آن شناگرم، مقوله ایی ارزشمند است که نیازمند توجه روز افزون است.

وی اضافه کرد: چاپ و نشر بیش از پنج هزار صفحه آثار پژوهشی در قالب کتاب و مقاله، برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی آثار میراث ناملموس، تدوین تیزر های آموزشی مرتبط، حضور در همایش های تخصصی در کنار تدریس و تبلیغ آن در دانشگاه خرده فعالیت هایم در این راستا می باشد.

الهه غریب زاده بیان کرد: با توجه به نیاز سنجی های انجام گرفته، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و سهولت دستیابی به منابع مطالعاتی الکترونیک، مقالات علمی الکترونیکی بسیار بیشتر از سایر گزارشات تحقیقاتی کاغذی مقبول عموم واقع شده و مخاطبان ویژه دارند.
وی اضافه کرد: کتاب حاضر، مجموعه‌ایی از مقالات حوزه فرهنگ و میراث فرهنگی است و چکیده هایی از مطالبی بهم پیوسته و هم راستا می باشد.

در پایان الهه غریب زاده مجموعه مقالات پذیرفته شده ملی و بین المللی حوزه مطالعاتی فرهنگ و میراث فرهنگی خود را اینگونه بیان کرد که شامل مجموعه ایی از مقالات متعدد پذیرش شده در همایش های ملی و بین المللی، طرح های علمی فرهنگی و اجتماعی و مقالات چاپ شده در دوهفته نامه های تهران ،همراه با یادداشت های درج شده در روزنامه های بوشهر، مجموعه ایی از رویکرد ها و دانش در حوزه هایی همچون تاریخ، میراث فرهنگی، میراث ناملموس فرهنگی، گردشگری فرهنگی، فرهنگ و هنر، صنایع دستی که توسط انتشارات ستاره جنوب و چاپ بشیری در بوشهر با تعداد محدود به انتشار خواهد رسید.

maghalat

استان بوشهر

ایران

Template Design:Dima Group