چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

 در دومین روز از هفته سلامت،آئین نواختن زنگ سلامت در آموزشگاه بهورزی برازجان با حضور سرپرست فرمانداری،رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان و سایر مدیران شهرستان برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب،سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان در این مراسم ضمن تبریک هفته سلامت اظهار داشت:سلامت مهمترین واژه در تحقق توسعه پایدار جوامع است.
دکتر جواد لقمان زاده بیان داشت:شعار سازمان بهداشت جهانی در سالجاری نیز بسیار بجا انتخاب شده است و باید همه افراد یک جامعه بتوانند از خدمات حوزه سلامت بهره مند شوند.
وی ابراز داشت:در سالهای گذشته شاهد ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی بوده ایم و جا دارد در زمینه آموزش های بهداشتی و مراقبتی به مردم اقدامات بیشتری انجام دهیم.
سرپرست فرمانداری دشتستان تصریح کرد:در بسیاری از کشورهای کمتر توسعه یافته،آموزش را هزینه حساب می کنند و اهمیت چندانی برای آن قائل نیستند در صورتیکه آموزش،پایه و اساس تحقق اهداف یک سازمان می باشد.
دکتر لقمان زاده با تشکر از خدمات رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان و مجموعه نیروهای بهداشتی و درمانی اظهار کرد:اولویت خدمات رسانی در سال جدید را مناطق محروم و کمتر توسعه یافته قرار دهید.
رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیزدر این آئین با تبریک هفته سلامت و نیمه شعبان اظهار داشت:تقارن این دو مناسبت را به فال نیک گرفته و امیدواریم در سال جاری شاهد موفقیت های بیشتر باشیم.
ماریا خویش دوست بیان داشت:شعار سال گذشته و سالجاری سازمان بهداشت جهانی نشانه تمرکز این سازمان روی پوشش همگانی سلامت است.
وی تصریح کرد:نگرانی ما این است که مردم به حداقل های بهداشتی و درمانی دسترسی نداشته باشند و آنجاست که شاهد عدالت در حوزه سلامت نیستیم و عده ای محروم می شوند و شعار سالجاری نیز در همین راستاست.
رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ابراز داشت:در دولت تدبیر و امید پیشرفت های خوبی در حوزه سلامت داشته ایم مثلا در بخش های ارم و بوشکان و در ایام نوروز فقط 5 نفر بوسیله بالگرد انتقال یافته و از مرگ حتمی نجات یافتند.
خویش دوست با اشاره به افزایش امکانات نرم افزاری و سخت افزاری حوزه سلامت ابراز داشت:95 درصد از خانه های بهداشت شهرستان احداث یا بهسازی شده است و انشالله مابقی نیز انجام خواه شد.
وی خاطرنشان کرد:با راه اندازی بیمارستان صحرایی در بخش های ارم و بوشکان،بیش از 4 هزار عمل جراحی چشم،بیش از 2 هزار عینک و بیش از 2900 خدمت دندانپزشکی در سه ماه انجام شد که اقدامی کم نظیر بود.
مهندس خویش دوست افزود:در ایام نوروز نیز تمام مراکز فعال بودند و به مردم خدمت رسانی کردند که جا دارد از همه همکاران خوبم قدردانی نمایم.
خویش دوست بیان داشت:در سال گذشته جلسات مختلفی با رسانه ها و NGOها داشتیم و پیامهای خود را بوسیله این دو نهاد تاثیر گذار به مردم ارسال کردیم./ روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان

zang selamat 1zang selamat 1zang selamat 1zang selamat 1zang selamat 1zang selamat 1

zang selamat 1zang selamat 1zang selamat 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group