شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

آئین رونمایی از پوستر نمایش "پ مثل پرنده" در پلاتو عباس زاده واقع در مجتمع شهید شاهینی برازجان برگزار شد.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب این آئین شامگاه شنبه ۱۸ آبان ماه، با حضور رسانه های خبری، مسئولین فرهنگی و هنری و بازیگران این نمایش برگزار و از پوستر این نمایش رونمایی شد.

تهیه کننده این نمایش در این آئین بیان داشت: در سالجاری علاقمند به اجرای یک طرح متفاوت در حوزه نمایش کودک و نوجوان بودیم و به همین منظور از ناصر آویژه که از کارگردانان خبره در این حوزه و بیش از ۲۵ سال فعالیت داشته دعوت کردیم.

رضا بازدار اضافه کرد: ما برای اینکه در مجتمع شهید شاهینی یک کار خلاقانه تر انجام دهیم و از حالت معمول و روتین جلوگیری کنیم و برای اینکه خلاقیت هنرجوها بیشتر و احساس خوبی به آنها منتقل شود این نمایش متفاوت را انجام دادیم.
وی بیان کرد: این نمایش از ۴ ماه پیش زیر نظر ناصر آویژه تمریناتش را آغاز کرد.

p parandeh 1

بازدار افزود: در دوره آموزشی تابستان بیش از ۷۰ نفر هنرجو داشتیم که از این تعداد ۲۰ نفر بعنوان بازیگر این نمایش انتخاب و در قالب دو گروه ۱۰ نفری گرد آمدند.
وی در خصوص موضوع این نمایش گفت: موضوع نمایش را در خصوص محیط زیست برگزیدیم چراکه این موضوع در برازجان کمتر دیده و کار شده است و بر خود لازم دیدیم که بر روی این موضوع مانور بیشتری داشته باشیم.

رضا بازدار در پایان خاطرنشان کرد: این نمایش پس از ۴ ماه تمرین، اکنون به مرحله اجرا رسیده و از تاریخ ۱ آذرماه به مدت ۱۰ شب در تالار فرهنگ برازجان به روی صحنه خواهد رفت و تعداد بازیگران در هر سانس ۱۰ نفر بوده که همگی از سن ۹ الی ۱۵ ساله می باشند و به همین منظور از رسانه ها دعوت بعمل آمد که پوشش خبری این برنامه را داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دشتستان ضمن تشکر از همه هنرمندان و دست اندرکاران این نمایش گفت: پلاتو را در آینده نزدیک از لحاظ نورپردازی، جا و همه موارد گسترش و رسیدگی خواهیم کرد و همواره در کنار هنرمندان هستیم و حمایت خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: سرانه مطالعه خود را بالا برده و در حوزه تئاتر مطالعه گر باشید و از اساتیدی که در اختیار شما قرار میدهند نهایت استفاده را ببرید.

نوید متین از اعضای شورای اسلامی شهر برازجان در این آئین اظهار داشت: دست هنرمندان را می فشاریم و همراهی میکنیم و امید داریم در حوزه فرهنگی و تئاتر شاهد پیشرفت این عزیزان باشیم و تا آنجایی که بتوانیم این هنرمندان را همراهی و حمایت خواهیم کرد.

شایان ذکر است کارگردان نمایش شاد و موزیکال "پ مثل پرنده" ناصر آویژه، تهیه کننده رضا بازدار، نویسنده گیتا داودی و مجری طرح سمانه عباس زاده، موسیقی آرش سلگی، دستیار کارگردان مریم بردستانی و محمدمهدی دشتی منفرد،نور نگار لاری دشتی و طراح صحنه ابوالقاسم طهانیان می باشد.
بازیگران این نمایش ریحانه احمدی، نازنین زهرا الهیاری، روژا بهمنش، هدیه رتبه، قاسم شاکر، هلیا عیدی، امیرمحمد کاویانی، دینا لاری دشتی، یلدا نیک فرجام، عسل یاوری، نازنین ابراهیمی، آیدا انگالی، یلدا ترب، فاطمه زهرا ترک زاده، آهو دهقانی، آرام دهقانی، محمدنوید عباس زاده، فاطمه عبدالهی، سبحان فخار، نیوشا محمدی بودند.

p parandeh 1p parandeh 1p parandeh 1p parandeh 1p parandeh 1p parandeh 1p parandeh 1p parandeh 1p parandeh 1p parandeh 1p parandeh 1p parandeh 1p parandeh 1p parandeh 1p parandeh 1p parandeh 1p parandeh 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group